مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 23:352023-08-29ورزشي

قهرمانی نونهالان جهان 2023| 2 مدال برای تکواندو ایران


روز دوم از مسابقات تکواندو قهرمانی جهان نونهالان با کسب دو مدال نقره و برنز برای تیم ملی کشورمان به پایان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، ششمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نونهالان جهان امروز سه شنبه 7 شهریورماه 1402 در شهر سارایوو بوسنی و هرزگوین پیگیری شد و تیم ملی ایران موفق به کسب دو مدال نقره و برنز شد.

  کوثر اوجاقلو در رده قدی 156- سانتی متر، کار خود را با برتری  2 بر صفر مقابل گلیسون از استرالیا آغاز کرد و سسپس ساروتیک  از بوسنی و هرزگوین را با همین نتیجه شکست داد.

 درخشش اوجاقلو به این 2 دیدار محدود نشد و ملی پوش کشورمان در مراحل یک چهارم نهایی و نیمه نهایی به ترتیب با نتایج 2 بر صفر آیوازیان از ارمنستان و مانالو از آمریکا را از پیش رو برداشت و مقتدرانه گام به دیدار پایانی گذاشت.

اوجاقلو در فینال در حالی که راند نخست را 11 بر5 به حریف واگذار کرده بود، راند دوم  11 بر10 پیروز شد و در راند سوم در یک مبارزه نزدیک 15 بر11 نتیجه را واگذار کرد و در نهایت در راند شماری 2 بر یک به حریف کره ای خود باخت و نقره گرفت.

نگار مظفری در رده قدی 160- سانتی متر در مرحله نخست گوئبل کراسبی از آمریکا را 2 بر صفر شکست داد و در مرحله یک هشتم نهایی سیلاس از فنلاند را با همین نتیجه از پیش رو برداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمانی نونهالان جهان 2023| 2 مدال برای تکواندو ایران

قهرمانی نونهالان جهان 2023| 2 مدال برای تکواندو ایران